Vacature Administratief medewerker facturatie

Administratief medewerker facturatie in Europoort Rotterdam

Functieomschrijving

Wij zijn momenteel op zoek naar een gedreven en energieke kandidaat voor een tijdelijke administratieve rol. Deze opdrachtgever heeft dringend behoefte aan extra ondersteuning op financiële afdeling.

Als je op zoek bent naar een uitdagende en flexibele werkomgeving waar je je vaardigheden kunt benutten, dan is dit een geweldige tijdelijke functie.

wat bieden wij jou
  • Salaris op basis van ervaring
  • Europoort
  • Een groeiend en modern bedrijf
  • Tijdelijk contract van 6 maanden
  • Minimaal 32 uur
  • Gezellige sfeer: lunches en wekelijkse borrels
wie ben jij

Je staat bekend om je nauwkeurigheid en analytische vaardigheden. Ook word je door anderen als oplossingsgericht omschreven. Je bent een teamspeler en houdt ervan om actief de handen uit de mouwen te steken. Daarnaast heb je ervaring met boekhouding en administratie.

  • Je werkt secuur en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Afgeronde Mbo opleiding in een administratieve richting;
  • Je hebt ervaring binnen een soortgelijke rol;
  • Je bent in bezit van eigen vervoer.
  • Je kunt goed werken met Microsoft Office
  • Je hebt ervaring met facturatie en boekhouding
wat ga je doen

Deze opdrachtgever zoekt dringend een Administratief medewerker die de volgende taken oppakt:

  • Het opstellen en verzenden van facturen naar klanten;
  • Boekhoudkundige taken
  • Het ondersteunen van het team waar nodig en het aannemen van andere administratieve taken
  • Je werkt aan de verhuuradministratie
waar ga je werken

Je komt te werken voor een ambitieus bedrijf met een professionele, maar informele familiecultuur. Dit bedrijf biedt communicatieoplossingen aan voor klanten in zowel Nederland als België. Het bedrijf is gevestigd in de Europoort-Rotterdam.

  • Salaris op basis van ervaring en goede secondaire arbeidsvoorwaarden;
  • Mogelijkheid 32 uur per week te werken;
  • Een informele en gezellige werksfeer;
  • Mogelijkheid om ervaring op te doen binnen een unieke sector;
  • Elke werkdag een verse lunch
sollicitatie

Enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Solliciteer dan direct! Heb je nog vragen? Neem contact op via het onderstaande telefoonnummer!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:administratief medewerker subsidieaanvragen
Startdatum:03-03-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3300 – 3300
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via rik.groeneveld@nl.randstad.com of 0181 602515 / 06 51285830. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Westvoornekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de westvoornekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Westvoorne
  2. Administratief medewerker facturatie Randstad 03-03-2024

Bekijk ook andere vacatures