Vacature Interim-adviseur marketing, communicatie en events (30 uur)

Interim-adviseur marketing, communicatie en events (30 uur) in Europoort Rotterdam

Functieomschrijving

Je organiseert een groot evenement, maakt marketingplannen, ontwikkelt commerciële proposities, adviseert over marketinginzet om businessvraagstukken op te lossen, begeleidt onlinemarketingcampagnes en ontwikkelt concepten voor beurzen en andere evenementen.

Omschrijving van de opdrachtgever:

Dit bedrijf beheert, exploiteert en ontwikkelt het Rotterdamse haven- en industriegebied en is verantwoordelijk voor het handhaven van een veilige en vlotte afhandeling van de scheepvaart. Ter vervanging van de huidige medewerker die met zwangerschapsverlof gaat, zoeken we een adviseur marketing, communicatie en events.

Je komt te werken in het team Marketing Communications dat onderdeel is van de afdeling Communications & External Affairs. De marketingcommunicatie is specifiek gericht op zakelijke (internationale) doelgroepen en heeft uiteindelijk als doel om nieuwe lading of vestigingsklanten te genereren.

Wat ga je doen:

  • Je organiseert een evenement voor Duitse relaties (ongeveer 120 personen): bepalen boodschap, inhoudelijk event, communicatie rondom event, eventlocatie en uitnodigingstraject. Het evenement vindt plaats in oktober.
  • Je begeleidt de onlinemarketingcampagne voor de doelgroep shippers en forwarders: coördineren content(producties), schakelen tussen business en onlineteam, optimaliseren na analyse campagneresultaten en bijsturen waar nodig.
  • Je verzorgt de communicatie voor infrastructurele projecten, zoals de Container Exchange Route en de Prinses Amaliahaven: coördineren van content, afstemmen met partners in externe communicatiewerkgroepen, afstemmen met interne stakeholders.
  • Je organiseert (kleine) events in de DACH-regio (Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland: bepalen boodschap, afstemmen programma en uitnodigingstraject.
  • Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en uitvoeren van het marketingcommunicatieplan voor achterland en modaliteiten: boodschapbepaling en inzet communicatiemiddelen.
  • Je coördineert de videoproductie voor het containersegment: boodschapbepaling, briefing en afstemming met leverancier, afstemmen met de business.
  • Je draagt bij aan het kwartaal e-magazine voor klanten.

Wij vragen:

  • Je hebt meer dan 5 jaar werkervaring als allround communicatieadviseur voor zakelijke doelgroepen (B2B).
  • Je hebt ervaring als eventmanager.
  • Je hebt ervaring met onlinemarketingcampagnes, bij voorkeur met marketingautomationcampagnes.
  • Je hebt eerder socialemediakanalen ingezet voor het bereiken van communicatiedoelstellingen.
  • Je beheerst het Nederlands uitstekend in woord en geschrift.
  • Je hebt een goede beheersing van het Engels in woord en geschrift.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • werkervaring in de havensector;
    • een goede beheersing van het Duits in woord en geschrift;
  • Je bent beschikbaar voor een digitaal kennismakingsgesprek op woensdag 6 maart.

Standplaats:

Rotterdam, werken op kantoor is de norm met de mogelijkheid om vanuit huis te werken

Wij bieden:

De functie is per half april beschikbaar voor 30 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot en met eind oktober 2024.

Functie-eisen

-

Sollicitatieprocedure

Ja, ik ben geïnteresseerd!

Reageer vóór woensdag 28 februari 12:00 uur aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 24079. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Carlo Klerx op 078-6182212.

Over PIA:

PIA (Project Interim Advies B.V.) is jouw professionele partner op het gebied van persoonlijke loopbaanontwikkeling en projectmatige kennis- en kundevraagstukken. We richten ons op hoger opgeleiden die graag hun bijdrage willen leveren aan de realisatie van projecten en de (door)ontwikkeling van organisaties.

Onze professionals worden ingezet bij het oplossen van bedrijfskundige of technische vraagstukken binnen diverse (project)organisaties en het bedrijfsleven. PIA staat garant voor een zorgzame plaatsing van project- medewerkers, waarbij de veiligheid en gezondheid van de medewerker voorop staat.

Door de veranderende verhoudingen op de arbeidsmarkt, gaat de projectmatige inzet van specialistische kennis een steeds belangrijkere rol spelen bij de algehele bedrijfsvoering. PIA staat voor professionaliteit, openheid en persoonlijke betrokkenheid en kent een uitgebreid netwerk van opdrachtgevers en professionals. Met een eerlijke en transparante handelswijze leggen we de basis voor een langdurige samenwerking.



Functie:Specialisten op het gebied van public relations
Startdatum:20-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HAVO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Project Interim Advies via info@PIA.nl of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Westvoornekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de westvoornekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Westvoorne
  2. Interim-adviseur marketing, communicatie en events (30 uur) Project Interim Advies 20-02-2024

Bekijk ook andere vacatures