Vacature Customer Service Representative

Customer Service Representative in Botlek Rotterdam

Functieomschrijving

Ben jij op zoek naar een uitdagende functie? Wil je werken in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is? Dan is deze vacature iets voor jou! Wij zoeken een gedreven Customer Service Representative die de schakel vormt tussen onze klanten en interne afdelingen. In deze veelzijdige rol verzorg je de orderverwerking en zorg je voor een uitstekende klantbeleving.

Lees snel verder!

wat bieden wij jou
  • Marktconform salaris
  • Botlek
  • Veelzijdige functie
  • 24 tot 32 uur
  • Werkgever binnen de industrie
  • Een leuk en hardwerkend team!
wie ben jij

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en proactieve Customer Service Representative die zich herkent in het volgende profiel:

  • MBO 4 opleiding (bijvoorbeeld Fin/ Admin) en HBO werk- en denkniveau;
  • Bij voorkeur ervaring in een logistieke of customer service omgeving;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, kennis van de Duitse taal is een pré;
  • Nauwkeurig, stressbestendig en goed functionerend in een dynamische omgeving;
  • Proactieve houding en groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Ervaring met Excel.
wat ga je doen

Je taken als Customer Service Representative omvatten onder andere:

  • Ondersteunen van Sales Managers bij het ontvangen en verwerken van orders;
  • Zorgen voor een correcte afhandeling van orders;
  • Veelvuldig contact onderhouden met interne afdelingen (Logistiek, Productie) en klanten in diverse landen;
  • Registreren en opvolgen van logistieke en technische vragen en opmerkingen;
  • Doorsturen van vragen en opmerkingen naar de juiste collega’s;
  • Verzorgen van ‘after sales’ en beantwoorden van klantvragen;
  • Bijhouden en actualiseren van klantgegevensVerwerken van mutaties en bewaken van afgesloten contracten;
  • Signaleren van afwijkingen.
waar ga je werken

Je gaat aan de slag binnen een nieuw en enthousiast team. Binnen deze organisatie zijn de communicatielijnen kort. Daarnaast krijg je de kans om je verder te ontwikkelen en door te groeien naar een commerciële buitendienstfunctie.

  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • 25 vakantiedagen en 20 ADV-dagen (bij een fulltime dienstverband);
  • Een parttime functie (0.6 – 0.8 fte).
sollicitatie

Enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Solliciteer dan direct! Heb je nog vragen? Neem contact op via het onderstaande telefoonnummer!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:Informatieverstrekkers
Startdatum:27-05-2024
Ervaring:Geen ervaring
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via rik.groeneveld@nl.randstad.com of 0181 602515. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Westvoornekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de westvoornekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures westvoorne
  2. Customer Service Representative Randstad 27-05-2024

Bekijk ook andere vacatures